Tuesday, June 02, 2009

[生活玩樂本] Science World - Lego Theme

好久不見啦各位. 小弟我最近很懶所以沒update我的blog. 見諒見諒!

很久都沒有去過Science World了. 一直以來最引以為傲就是所有的puzzle game都被我破解了,但是我因為太久沒有玩那些puzzle game. 結果慘不忍睹~~~ 根本都忘了該怎麼玩了. 還好沒事先說我很利害不然就糗大了. Peter 到是很努力的想要把其中一個game給破了但是怎麼弄就是沒有辦法. 最後我們帶著失望的心情踏出了 Science World. 結束了動腦的一天!!



Yes, there is also Lego Theme at the Science World. But it's not as great as before, so I don't wanna talk more about it =P haa haa.

We also watched the Roving Mars Movie too. It was so amazing that we can send the robot to Mars. Sounds easy but it was really hard.




No comments: